اجرای حرکت کاروان اسرای کربلا در عصر عاشورا از سوی کانون معراج ارطه
اجراي حرکت کاروان اسراي کربلا در عصر عاشورا از سوي کانون معراج ارطه

اجرای حرکت کاروان اسرای کربلا در عصر عاشورا از سوی کانون معراج ارطه

حرکت کاروان اسرا کربلا در عصر عاشورا از سوي کانون فرهنگي هنري معراج ارطه به صورت نمادين با رعايت پروتکل بهداشتي اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 15469 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

«زین الله چمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: حرکت کاروان اسرا کربلا در عصر عاشورا از سوی کانون فرهنگی هنری معراج شهر ارطه به صورت نمادین با رعایت پروتکل بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روستای جوجاده این شهر، اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه اظهار کرد: توزیع 10 پرس غذا گرم به ارزش یک میلیون و  700 هزار ریال به نیازمندان محل از برنامه های دیگر این کانون در ماه محرم سال جاری است.

وی با اشاره به دوخت ماسک در این کانون، افزود: دوخت و آماده سازی ماسک به تعداد 250 عدد به ارزش هشت میلیون ریال و توزیع آنها بین عزادارن حسینی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه به شمار می آید.

چمانی بیان کرد: خرید 170 پرچم به ارزش 51 میلیون ریال و نصب بر سر در منازل یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه در ماه محرم سال جاری جهت تبدیل هر خانه به یک حسینیه است.

این مسئول، رنگ نویسی شیشه و کاپوت خودرو ها در ماه محرم را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه جهت اشاعه فرهنگ حسینی عنوان کرد.  

 

وی با اشاره به تهیه بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه، افزود: این بسته های معیشتی بین 25 خانواده نیازمند جوجاده در روزهای آتی، توزیع خواهد شد.

 

چمانی به تعامل کانون فرهنگی هنری معراج با پایگاه های مقاومت شهید زارعی و نجمه، کانون خدمت رضوی، مرکز قرآنی فاطمیه، هیات امنا مسجد و حسینیه سیدالشهدا جوجاده شهر ارطه جهت برگزاری فعالیت ها اشاره کرد و یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جوجاده ارطه با 176 از سال 82، تاسیس شد.