فعالیت‌های کانون عاشقان ولایت کلاردشت؛ از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان تا پویش هر خانه یک حسینیه
فعاليت‌هاي کانون عاشقان ولايت کلاردشت؛ از توزيع بسته‌هاي معيشتي ميان نيازمندان تا پويش هر خانه يک حسينيه

فعالیت‌های کانون عاشقان ولایت کلاردشت؛ از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان تا پویش هر خانه یک حسینیه

تهيه و توزيع 200 بسته معيشتي بين نيازمندان در راستاي کمک مومنانه تا اجراي پويش هر خانه يک حسينيه از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت مسجد جامع کلاردشت در ماه محرم سال جاري به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 15465 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

حجت الاسلام «سجاد امان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: 200 بسته معیشتی بین نیازمندان در راستای کمک مومنانه و عزاداری سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به همت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت کلاردشت، تهیه و توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: رنگ نویسی شیشه و کاپوت خودرو ها با عکس سردار حاج قاسم سلیمانی و جمله «ما ملت امام حسینیم» از سخنان سردار دل ها از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: پخش مداحی از بلندگو بر روی اتومبیل و عبور دادن آن در محله های مختلف شهرستان کلاردشت با توجه به خیل مسافران و گردشگران در این شهرستان یکی از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت در ماه محرم سال جاری است.

 

حجت الاسلام امان به پویش هر خانه یک حسینیه اشاره کرد و افزود: در این پویش به مناسبت ماه محرم در مقابل منازل، پرچم امام حسین(علیه السلام) نصب می شود و در حقیقت هر خانه یک حسینیه برای برپایی عزاداری ماه محرم و درک اهداف قیام عاشورا است.

وی با اشاره به مراسم شب هفتم ماه محرم با رعایت اصول بهداشتی، ابراز کرد: حجت الاسلام «مهدی غفاری»، امام‌ جمعه شهرستان کلاردشت به عنوان سخنران و «علی مددپور» از ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) به عنوان مداح این مراسم سوگواری بودند.

 

حجت الاسلام امان با بیان تعامل خوب دفتر امام جمعه و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع شهرستان کلاردشت در برگزاری برنامه های مختلف، گفت: این کانون از سال 96 تاسیس شده و با 334 عضو جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلام با اجرای برنامه های ویژه، اهتمام ویژه دارد.