طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده‌ شهید «نظرعلی نظری پنبه چوله»
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در مازندران؛ تجليل از خانواده‌ شهيد «نظرعلي نظري پنبه چوله»

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده‌ شهید «نظرعلی نظری پنبه چوله»

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان مازندران، اين هفته با تجليل از خانواده شهيد «نظرعلي نظري پنبه چوله» در ساري همزمان با سالروز ولادت اين مرد خدايي، همراه بود.
شناسه خبر : 15419 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، چند هفته ای است که در مازندران، دیار علویان همانند سایر کشور برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش: طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان مازندران، اين هفته با تجليل از خانواده شهيد «نظرعلی نظری پنبه چوله» در ساری و عیادت از مادر این شهید که در بستر بیماری است و شنیدن سخنان پدر این وصال یافته به یار همزمان با سالروز ولادت این مرد خدایی، همراه بود.

 

به گفته پدر، اهالی روستای پنبه چوله ساری و اشخاصی که آشنایی دیرینه با شهيد « نظرعلی نظری پنبه چوله» داشتند، این کبوتر خونین بال به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و ماه محرم، ارادت ویژه ای داشت.

 

آشنایی شهيد «نظرعلی نظری پنبه چوله» با برق و لوازم برقی موجب شده بود که در ماه محرم، کنترل لوازم صوتی عزاداری بر عهده وی باشد.

 

شهيد « نظرعلی نظری پنبه چوله» در 4 شهریور سال 41، چشم به جهان گشود و در سال 63 در مهران به درجه رفیع شهادت، نائل شد.

 

گفتنی است، سه شنبه های تکریم در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.