اعضای کانون جوادالائمه(ع) موسی آباد نوشهر به دیدار خانواده شهید «علی مَحتاجی» رفتند
اعضاي کانون جوادالائمه(ع) موسي آباد نوشهر به ديدار خانواده شهيد «علي مَحتاجي» رفتند

اعضای کانون جوادالائمه(ع) موسی آباد نوشهر به دیدار خانواده شهید «علی مَحتاجی» رفتند

اعضاي کانون فرهنگي هنري جوادالائمه(ع) مسجد قائميه موسي آباد نوشهر به همراه مسئولين ديگر در راستاي طرح سه شنبه هاي تکريم با خانواده شهيد «علي مَحتاجي» ديدار کردند.
شناسه خبر : 15417 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(علیه السلام) مسجد قائمیه موسی آباد نوشهر به همراه مسئولین دیگر در راستای طرح سه شنبه های تکریم با خانواده جانباز و آزاده شهید «علی مَحتاجی» دیدار کردند.

 

این دیدار با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، جانشین فرمانده سپاه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نوشهر، همراه بود.

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در این دیدار طی سخنانی گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم در مازندران در مکانی که مومنین و مومنات آرمیده اند، صورت می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با تاکید بر ادای حق شهدا، اظهار کرد: وصال یافتگان به یار بی ادعا به جبهه های دفاع مقدس رفتند و برخی، آزاد و تعدادی جانباز و عده ای نیز جرعه نوش شربت شهادت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه آزادگان در سال های متمادی و دور از وطن بودند، تصریح کرد: امنیت امروز جامعه مدیون شهدا است و امید است که با انجام به تکلیف، مدیون آنها نباشیم.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: در طرح سه شنبه های تکریم به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهدا، دیدار داریم و سلام وی را ابلاغ می کنیم.

 

همچنین برادر جانباز و آزاده شهید «علی مَحتاجی» در این دیدار، توجه ویژه مسئولین به جامعه و خدمت بیشتر را خواستارشد.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معزز شهدا در حال برگزاری است.