برگزاری پویش «شاگرد کربلا» به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آمل
برگزاري پويش «شاگرد کربلا» به همت کانون فرهنگي هنري امام زمان(عج) آمل

برگزاری پویش «شاگرد کربلا» به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آمل

پويش شاگرد کربلا به مناسبت سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به همت کانون فرهنگي هنري امام زمان(عج) مسجد امام جعفر صادق(ع) آمل در سه بخش، برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 15351 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

حجت الاسلام «سید جواد انفرادی» در گفت گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: پویش سراسری شاگرد کربلا ویژه نوجوانان و جوانان به مناسبت سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد امام جعفر صادق(ع) آمل برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک بسیجیان آمل اظهار کرد: از حسین(عل) بخون، از حسین (ع) بگو و خانه ما حسینیه است از سه بخش این پویش هستند.

 

حجت الاسلام انفرادی بیان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در بخش از حسین بخون باید مداحی و نوحه خوانی در مورد امام حسین (ع) را در کلیپ ۲ تا ۵ دقیقه ای ارسال کنند.

 

وی ابراز کرد: ارسال کلیپ 2 تا 5 دقیقه ای درباره هر چی از امام حسین(ع) می دانید در بخش از حسین(ع) بگو و همچنین عکس از حال و هوای خانه با نصب پارچه مشکی و پرچم در بخش خانه ما حسینیه است از دومین و سومین بخش پویش شاگرد کربلا به شمار می آیند.

 

حجت الاسلام انفرادی گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش مجازی می توانند با تلفن همراه و گرفتن فیلم و عکس و ارسال آن در پیام رسان های ایتا، تلگرام، واتساب به شماره ۰۹۱۱۲۱۳۸۳۴۷ شرکت کنند.

 

وی اظهار کرد: مهلت پایانی ارسال ویدیو و عکس تا 12 شهریورماه  مصادف با ۱۳ محرم الحرام ۱۴۴۲ است که به ویدئو و عکس برتر به رسم یادبود، جوایزی اهدا می شود.

 

حجت الاسلام انفرادی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی شهید مدافع حرم سردار مهدی قره محمدی، کانون فرهنگی هنری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پایگاه بسیج قمربنی هاشم (علیه السلام) و ایثار شهرک بسیجیان آمل در این مسابقه، مشارکت دارند.