حمایت خیرین از مجلس عزاداری حسینی در کانون فرهنگی هنر منتظران مهدی(عج)
حمايت خيرين از مجلس عزاداري حسيني در کانون فرهنگي هنر منتظران مهدي(عج)

حمایت خیرین از مجلس عزاداری حسینی در کانون فرهنگی هنر منتظران مهدی(عج)

اسدي با اشاره به برنامه هاي کانون فرهنگي منتظران ظهور در ماه محرم گفت: با کمک يکي از خيرين، مجلس عزاداري حسيني در اين کانون، رونق ويژه‌اي پيدا کرده است.
شناسه خبر : 15324 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

اسدی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رانه ای (فهما) از استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به فتاوای مراجع عظام مبنی بر برپایی مجلس عزا در محرم الصفر با دستور ستاد محترم کرونا عزاداران این امام همام با رعایت همه دستور العمل بهداشتی به اقامه عزا پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج)  گفت :  هرشب از ساعت 21 به تا 22:30 با برپایی نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا و مداحی ذاکران اهلبیت و سخنرانی حجت الاسلام اصغری  در حیاط حسینیه و مسجد به اقامه عزا ی خامس آل عبا پرداخته می شود.

 

وی گفت: در شب گذشته  با مساعدت یک خیر مومن تعداد 500پرس غذای گرم بسته بندی شده بهداشتی آماده و میان عزاداران  توزیع شد  و با این کمک مومنانه به مجلس امام حسین(ع) رونق خاصی بخشیده شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) افزود: همچنین در این ایام نیز با  حمایت و کمک مومنانه برای افراد بی بضاعت سبد معیشتی آماده و همچنین برای دانش آموزان بی بضاعت در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس لوازم التحریر خریداری و به این محصلین تحویل داده ایم.

 

اسدی  در پایان اظهار کرد : کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ  در سال 1393تاسیس و دارای 247نفر عضو است.