تشریح برنامه‌های محرم کانون شهید احمد صادقی نورسر/از نصب پرچم عزا تا راه‌اندازی پویش
تشريح برنامه‌هاي محرم کانون شهيد احمد صادقي نورسر/از نصب پرچم عزا تا راه‌اندازي پويش

تشریح برنامه‌های محرم کانون شهید احمد صادقی نورسر/از نصب پرچم عزا تا راه‌اندازی پویش

نظري با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد «احمد صادقي» در ماه محرم گفت: نصب پرچم عزاداري سيد و سالار شهيدان بر سردر منازل و راه‌اندازي پويش‌هاي مختلف از جمله فعاليت‌هاي کانون در اين ايام است.
شناسه خبر : 15316 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

«رضا نظری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهید «احمد صادقی» نورسر در ایام محرم برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به پویش  «بچه شیعه‌ها؛ با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی پای محرمتون وایستید» اشاره داشت که در دهه اول محرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد صادق مسجد صاحب الزمان(عج) نورسر افزود: اعضای کانون با همکاری امام جماعت و هیات امنا مسجد با پویش مردمی  «بچه شیعه ها، با رعایت همه پروتکل ها  پای محرمتون وایستید  » عزادران ابا عبد الله الحسین را علاوه بر برگزاری برنامه دهه اول محرم در مسجد به بر گزاری هرخانه یک حسینیه و هر خانه یک پرچم عزا  دعوت کرده اند.

 

 

وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و تبلیغات دشمنان اهل بیت(ع)  جهت کم فروغ نشان دادن اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در محرم امسال شایسته است شیعیان و محبان این امام مظلوم با نصب یک پرچم (یا پوستر) یاحسین (ع) بر سردر خانه و ترویج این سنت به زنده نگه داشتن عزای شهدای کربلا مبادرت کنند.

 

نظری برنامه های دهه اول محرم الحرام را سخنرانی حجت الاسلام یوسفی زاده، امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران اهل بیت بومی و محلی  از ساعت  ۱۹ تا ۲۰ به مدت یک ساعت در محوطه مدرسه شهید احمدصادقی نورسر همراه با برپایی ایستگاه سلامت (شامل توزیع ماسک و ضد عفونی کننده دست) عنوان کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید احمد صادقی چالوس در سال 1388تاسیس و دارای 160نفر عضو است.