برگزاری جشنواره مجازی روایت همدلی به همت کانون شهید شالیکار فریدونکنار
برگزاري جشنواره مجازي روايت همدلي به همت کانون شهيد شاليکار فريدونکنار

برگزاری جشنواره مجازی روایت همدلی به همت کانون شهید شالیکار فریدونکنار

جشنواره مجازي روايت همدلي به همت کانون فرهنگي هنري شهيد شاليکار مسجد بقيت الله الاعظم فريدونکنار با هفت موضوع و در قالب هاي داستانک، عکس، کليپ، شعر، خاطره، نقاشي و دلنوشته برگزار مي شود.
شناسه خبر : 15229 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جشنواره مجازی روایت همدلی به همت کانون فرهنگی هنری شهید شالیکار مسجد بقیت الله الاعظم شهرستان فریدونکنار و همکاری نهادهای دیگر با فراخوان ثبت فعالیت های مردمی و جهادی این شهرستان در روزهای کرونایی و یادبود شهیده مدافع سلامت، «سیده محبوبه امینی» برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش: من ماسک می زنم، جلوه های ایثار و ایستادگی کادر درمان، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، عزاداری محرم در روزهای کرونایی، در خانه می مانیم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و دعا و نیایش برای دفع بلا، هفت موضوع جشنواره مجازی روایت همدلی هستند.

 

این گزارش می افزاید: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در قالب های داستانک، عکس، کلیپ، شعر، خاطره، نقاشی و دلنوشته، ارسال کنند و شرکت در آن برای عموم، آزاد است.

 

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی روایت همدلی تا 2 آبان، اعلام شده که به برترین های هر بخش درسالروز ولادت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام)، جوائز نفیسی اهدا می شود.