برگزاری مسابقه هر خانه یک حسینیه به همت کانون امام رضا (ع) بابلسر
برگزاري مسابقه هر خانه يک حسينيه به همت کانون امام رضا (ع) بابلسر

برگزاری مسابقه هر خانه یک حسینیه به همت کانون امام رضا (ع) بابلسر

ميربابايي از برگزاري مسابقه پويش طرح لبيک يا حسين، هر خانه يک حسينيه به همت کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) بابلسر با اهداي جوائز در ماه محرم خبر داد.
شناسه خبر : 15136 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

«سيدباقر ميربابايي» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: پویش طرح لبیک یا حسین، هر خانه یک حسینیه به همت کانون  فرهنگی هنری امام رضا (ع) بابلسر برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) بابلسر افزود: در این پویش، خانواده ها با نصب پرچم عزا در سر در خانه خود، منزل خویش را به عنوان حسینیه به نشان عزای محرم، معرفی می کنند.

 

وی اظهار کرد: این طرح در قالب مسابقه، قرار گرفته و علاقه مندان می توانند عکس از طرح نصب پرچم و ... منزل خود را شماره واتساپ 09112115767 ارسال کنند.

 

میربابایی بیان کرد: در روز 10 محرم به قید قرعه به 10 نفر، جایزه های ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

وی با اشاره به برپایی ایستگاه ضدعفونی به جای ایستگاه صلواتی، تصریح کرد: در ایستگاه صلواتی جهت عدم شیوع ویروس کرونا علاوه بر اهدای ماسک از تب سنج نیز بهره گیری می شود.

 

میربابایی ابراز کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در سال جاری با توجه به کووید 19 در منزل برگزار می شود و هر منزل یک شیرخوارگاه خواهد شد که خانواده ها با گرفتن عکس و ارسال آن با اهدای جوائزی، تقدیر خواهند شد.

 

وی گفت: مسابقه نقاشی برای نونهالان با محوریت روز تاسوعا و آب فرات از سوی کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) شهرستان بابلسر در نظر گرفته شده که با اهدای جوائز، همراه است.

 

میربابایی اظهار کرد: مراسم عزاداری ماه محرم در کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) شهرستان بابلسر به جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در حیاط بر روی صندلی و رعایت پروتکل های بهداشتی، صورت خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) شهرستان بابلسر که از سال 92 تاسیس شده در خیابان شهید طالبی این شهرستان، واقع است.