اعلام برنامه‌های کانون فرهنگی هنری اعظم مسجد پیامبر اعظم روستای لاریم در ایام محرم
اعلام برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري اعظم مسجد پيامبر اعظم روستاي لاريم در ايام محرم

اعلام برنامه‌های کانون فرهنگی هنری اعظم مسجد پیامبر اعظم روستای لاریم در ایام محرم

برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري اعظم مسجد پيامبر اعظم(ص) روستاي لاريم شهرستان جويبار، در قالب پنج محور فعاليتي ويژه ايام محرم اعلام شد.
شناسه خبر : 14989 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

«حسن نصیری لاریمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: 5 برنامه محوری در ماه محرم به همت کانون فرهنگی هنری اعظم لاریم جویبار در راستای تبیین اهداف واقعه عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا، اجرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اعظم مسجد پیامبر اعظم روستای لاریم شهرستان جویبار افزود: نصب پرچم در تمام خانه ها و سیاه پوش کردن مساجد از جمله فعالیت هایی است که در روستای لاریم، انجام خواهد شد و کانون، یاری رسان در اجرای این برنامه ها است.

 

نصیری لاریمی اظهار کرد: سال های گذشته، مراسم تاسوعا به همراه دسته روی و اطعام دهی به عزاداران حسینی، صورت می گرفت اما در سال جاری به دلیل کووید 19، 40 درصد هزینه اطعام دهی به هیئت امنا جهت عمران و آبادی و همچنین برای نیازمندان، پرداخت خواهد شد.

 

وی افزود: در شب عاشورای سال جاری، توزیع اطعام میان نیازمندان به صورت بسته بندی و رعایت موارد بهداشتی، اجرایی خواهد شد.

 

نصیری لاریمی ابراز کرد: مداحی و سخنرانی، بعد از نماز مغرب و عشا در ماه محرم با رعایت پروتکل ها جهت جلوگیری از شیوع کرونا و با ضدعفونی مسجد، برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری اعظم مسجد پیامبر اعظم روستای لاریم شهرستان جویبار در سال 92 با 470 عضو، تاسیس شده است.