تکریم خانواده شهدا از رسالت‌های اصلی مساجد است/ولایت‌مداری نقطه ثقل وصال یافتگان حضرت حق
تکريم خانواده شهدا از رسالت‌هاي اصلي مساجد است/ولايت‌مداري نقطه ثقل وصال يافتگان حضرت حق

تکریم خانواده شهدا از رسالت‌های اصلی مساجد است/ولایت‌مداری نقطه ثقل وصال یافتگان حضرت حق

حجت الاسلام چماني، تکريم خانواده شهدا را از رسالت‌هاي مهم و اصلي مساجد دانست و گفت: ولايت‌مداري نقطه ثقل وصال يافتگان به يار بود که در اين مسير از جان خود گذشتند.
شناسه خبر : 14737 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «داود چمانی»، امروز سه‌شنبه 21 مرداد در جریان برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در شهر «ارطه» شهرستان قائمشهر گفت: نزول هل اتی و آیه تطهیر در ماه ذی الحجه، انجام شد که بیانگر نورانیت و برکت آن است که جریان مباهله، حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به اثبات رساند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر، دیدار با خانواده شهدا را امری پسندیده و زیبا دانست و افزود: شهدا برای اعتلای کلام حق و انقلاب اسلامی ایران، جانشان را نثار کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب شکوهند اسلامی ایران از برکات و ثمرات خون های شهدا است، اظهار کرد: از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است که «مظهر قدرت ایران، شهدا هستند».

 

برادر شهید سعدالله چمانی بیان کرد: تکریم خانواده شهدا از رسالت های مهم ارزشمند مساجد است چرا که این مردان خدایی در راستای تکریم و آرمان های الهی، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

حجت الاسلام چمانی ابراز کرد: ولایتمداری، نقطه ثقل شهدا است که در صیانت از ولایت و در این مسیر از جانشان گذشتند و هیچ تردید و شکی به خود راه ندادند و در وصیت نامه و عمل، توجه به ولایتمداری را نشان دادند.

 

گفتنی است، سه شنبه های تکریم در دیار علویان، این هفته با تجلیل از خانواده های شهدا «سعدالله چمانی» و «محمدعلی اکبری» در قائمشهر، همراه بود که در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.