طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده‌ شهیدان «سعدالله چمانی» و «محمدعلی اکبری»
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در مازندران؛ تجليل از خانواده‌ شهيدان «سعدالله چماني» و «محمدعلي اکبري»

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده‌ شهیدان «سعدالله چمانی» و «محمدعلی اکبری»

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان مازندران، اين هفته همراه با تجليل از خانواده شهيدان «سعدالله چماني» و «محمدعلي اکبري» در قائمشهر بود.
شناسه خبر : 14736 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: در راستای اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران، این هفته با تجلیل از خانواده های شهدا «سعدالله چمانی» و «محمدعلی اکبری» از وصال یافتگان به یار در دوران هشت سال دفاع مقدس در قائمشهر، همراه بود.

 

حجت الاسلام «محمود علیخانی»، دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کارشناسان  این ستاد در دیار علویان در این مراسم تکریم، حضور داشتند.

 

حجت الاسلام علیخانی طی سخنانی گفت: سه شنبه های تکریم از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، صورت می گیرد.

 

وی اظهار کرد: سه شنبه های تکریم می تواند به عنوان الگو جهت حفظ ارزش هایی نظیر گذشت از جان و ناموس برای صیانت از میهن در جامعه، تبیین و اشاعه یابد.

 

شهید «سعدالله چمانی» در 20 سالگی در 14 دی ماه سال 62، به مقام رفیع شهادت نائل شد.

 

 

بر اساس این گزارش: مادر شهید و حجت الاسلام «داود چمانی»، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر، «زین الله چمانی»، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شهر ارطه این شهرستان و اعضای دیگر خانواده این شهید والامقام  و همچنین شهردار و رییس شورای ارطه در این دیدار، حاضر بودند.

 

 گفتنی است، شهید «محمدعلی اکبری» از  شهدای دفاع مقدس در 20 سالگی به درجه والای شهادت، نائل شد و خانواده این شهید نیز بر خوش اخلاقی و توجه ویژه این کبوتر خونین بال به نماز و قرآن در همان جوانی، اشاره کردند.