با هدف جذب جوانان؛ فعالیت‌های کانون امام سجاد(ع) قائمشهر در فضای مجازی گسترش می‌یابد
با هدف جذب جوانان؛ فعاليت‌هاي کانون امام سجاد(ع) قائمشهر در فضاي مجازي گسترش مي‌يابد

با هدف جذب جوانان؛ فعالیت‌های کانون امام سجاد(ع) قائمشهر در فضای مجازی گسترش می‌یابد

رستمي گفت: توجه به فضاي مجازي از رويکردهاي جديد و مهم در کانون فرهنگي هنري امام سجاد(ع) امامزاده سيدعابدين(ع) قائمشهر جهت جذب جوانان و نوجوانان به اين کانون است.
شناسه خبر : 14717 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«محمد رستمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: توجه به فضای مجازی از رویکردهای جدید و مهم در کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) قائمشهر جهت جذب جوانان و نوجوانان و حلقه اتصال به این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) قائمشهر اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی برای نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از فعالیت های این کانون در تابستانه فهما به شمار می آید.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی برای نوجوانان و نونهالان همچنین کلاس های آموزشی در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: جلسات هفتگی با برگزاری حلقه های معرفتی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) قائمشهر، محسوب می شوند و تمام موارد بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کووید 19، لحاظ می شود.

 

رستمی بیان کرد: با کار جهادی و همت خیرین، کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) قائمشهر، بسته های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان، آسیب دیدگان از کرونا و اقشار کم درآمد، توزیع کرد.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های حمایتی شامل موادغذایی تا پول نقد در چند مرحله بین خانواده های مستحق، ابراز کرد: اطعام دهی به نیازمندان با یکهزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) قائمشهر هستند.

 

رستمی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سیدعابدین(علیه السلام) شهرستان قائمشهر از سال 88 تاسیس شده و با 313 عضو در خیابان شهید عظیمی (ارغوان) این شهرستان واقع است.