تدارک کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در ولادت باب‌الحوائج(ع)
تدارک کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران در ولادت باب‌الحوائج(ع)

تدارک کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در ولادت باب‌الحوائج(ع)

1173 کانون فرهنگي هنري در سطح استان مازندران به مناسبت فرارسيدن ايام ولادت امام موسي کاظم(ع)، اقدام به برگزاري برنامه‌هاي متعددي با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و همچنين در سطح فضاي مجازي کردند.
شناسه خبر : 14667 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: امروز دوشنبه (20 مرداد) با بیستم ذی الحجه و سالروز ولادت هفتمین فخر عالَم امکان، امام موسی کاظم(علیه السلام) و فرزند حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) و پدر بزرگوار علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)، مصادف شده است.

 

بر اساس این گزارش، 4 باب کانون فرهنگی هنری مساجد به نام باب الحوائج، یک باب به نام موسی بن جعفر و 2 باب به نام موسی کاظم در مازندران، وجود دارند که در سالروز میلاد مسعود هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت، فعالیت ها و برنامه های مختلفی نظیر برپایی جشن، پخش نقل و شیرینی، برپایی جلسات تبیینی درباره اهداف و اخلاق آن حضرت به ویژه بردباری و گذشت با رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خویش قرار دادند.

 

این گزارش می افزاید: کانون های فرهنگی و هنری مساجد که ملقب به نام ائمه اطهار(علیهم السلام) و ... هستند بر دوش خویش، وظیفه سنگین و مهمی را احساس می کنند.

 

گفتنی است، 1173 کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران وجود دارند که در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را انجام می دهند.