روایت همدلی کمک‌های مومنانه 1173 کانون فرهنگی هنری در استان مازندران
روايت همدلي کمک‌هاي مومنانه 1173 کانون فرهنگي هنري در استان مازندران

روایت همدلی کمک‌های مومنانه 1173 کانون فرهنگی هنری در استان مازندران

حجت الاسلام عليخاني از فعاليت هاي چشمگير و در خور تحسين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در راستاي کمک مومنانه و تحقق منويات مقام معظم رهبري خبر داد.
شناسه خبر : 14665 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در  راستای کمک مومنانه و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با شعار نهضت تعاون و احسان، فعالیت های چشمگیر و در خور تحسینی داشتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: این ستاد، عضو ستاد کمک مومنانه استان مازندران است که در موج دوم شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی، دریغ ندارند.

 

وی بیان کرد: در ماه های ذی الحجه و محرم، کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با شرکت در ذبح گاو و گوسفند و توزیع گوشت آنها بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا و همچنین پخت غذاهای گرم و تقسیم آنها به اشخاص مستحق تنها مواردی است که اعضای این مراکز در آن، مشارکت فعالی دارند.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از غربی ترین نقطه استان یعنی شهرستان رامسر تا شرقی ترین آن یعنی شهرستان گلوگاه، گسترده شده و با توجه به این وسعت، اقدامات آنها جهت پیشگیری از موج دوم ویروس کووید 19 بسیار درخشان است.

 

وی گفت: 1173 کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران، وجود دارند که حتی در دورترین و صعب العبورترین منطقه به کمک مومنانه می پردازند.