برگزاری چهاردهمین مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی ستاد (فهما) استان مازندران
برگزاري چهاردهمين مسابقات قرآني مدهامتان به ميزباني ستاد (فهما) استان مازندران

برگزاری چهاردهمین مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی ستاد (فهما) استان مازندران

حجت الاسلام عليخاني از برگزاري چهاردهمين مسابقات قرآني مدهامتان ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور به صورت مجازي و به ميزباني استان مازندران خبر داد.
شناسه خبر : 14220 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مدهامتان، آیه 64 سوره رحمن و نمادی از بهشت و اشاره به تراکم درختان بهشتی دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سال جاری به میزبانی استان مازندران در رشته های تلاوت نور، قرائت نماز، مکبری و اذان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علیخانی 30 آبان را آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار اعلام کرد و افزود:  مسابقات مدهامتان به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به سابقه دیرینه مسابقه مدهامتان واستقبال خوب از آن، اظهار کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه های مساجد به نشانی bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: قرآن، کتابی است که برای هدایت تمام اقشار جامعه و سنین مختلف از سوی خدا بر قلب نازنین حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)، نازل شده و هیچ تغییر و دخل و تصرفی در این کتاب الهی، ایجاد نشده است.

 

وی، ايجاد فضای معنوی در كانون های فرهنگی هنری مساجد، پيوند عمیق روحانی آینده سازان جامعه با کلام وحی و جذب هر چه بيشتر نوجوانان و جوانان به خانه های خدا بر زمین را از جمله تاثیرات و خروجی های مهم برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان برشمرد.