عرضه حجاب برتر به همت کانون فرهنگی هنری «کوثر» بابل
عرضه حجاب برتر به همت کانون فرهنگي هنري «کوثر» بابل

عرضه حجاب برتر به همت کانون فرهنگی هنری «کوثر» بابل

کانون فرهنگي هنري کوثر مسجد النبي حکيم آباد بابل به عرضه حجاب برتر با بهترين کيفيت جهت حمايت از کالاي ايراني اقدام کرد.
شناسه خبر : 13953 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

«محمد قلبی آهنگری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت:  کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) حکیم آباد بابل به عرضه حجاب برتر (چادر کوثر)، چادر کرپ، حریر اسود، اقدام کرده است.

 

کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) حکیم آباد بابل  اظهار کرد: عرضه حجاب برتر با بهترین کیفیت و با حمایت از تولید و کالای ایرانی با قیمت مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها، صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه عرضه حجاب برتر از دو هفته گذشته آغاز شده، افزود: علاقه مندان می توانند، فردا پنچ شنبه(9 مرداد) از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه ضمن شرکت در دعای پرفیض عرفه از غرفه حجاب و عفاف در مصلی شهرستان بابل واقع در کمربندی شرقی، چهار راه دانش، بازدید و خرید کنند.

 

قلبی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) حکیم آباد بابل در محله حکیم آباد این شهرستان در مصلی 17 به عرضه تولیدات کارخانه های تولید چادر در ایران با قیمت استثنایی جهت حمایت از کالای ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، مبادرت کرده است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیگر نیز در صورت نیاز به حجاب برتر (چادر کوثر)، چادر کرپ، حریر اسود می توانند با کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) حکیم آباد بابل در تعامل باشند.

 

قلبی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) حکیم آباد بابل با 102 عضو از سال 82 تشکیل شده است.