تمدید مهلت ارسال آثار به پویش «یه حس خوب» در سطح کانون‌های (فهما)
تمديد مهلت ارسال آثار به پويش «يه حس خوب» در سطح کانون‌هاي (فهما)

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش «یه حس خوب» در سطح کانون‌های (فهما)

مهلت ارسال آثار و اشتراک گذاري تصوير در پويش «يه حس خوب» با محوريت حجاب و عفاف که در فضاي مجازي اينستاگرام و تلگرام در حال برگزاري است به دليل استقبال خوب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اقصي نقاط کشور تا (8 مرداد)، تمديد شد.
شناسه خبر : 13774 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۵

«علیرضا مومنی خنکدار» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مهلت ارسال آثار و اشتراک گذاری تصویر در پویش «یه حس خوب» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا چهارشنبه (8 مرداد) با محوریت حجاب و عفاف به دلیل استقبال از این پویش، تمدید شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 700 اثر در بخش های مختلف به این پویش رسیده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان های دیگر نظیر تهران و کرمان در این پویش، شرکت کردند. 

 

 

وی اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این پویش، تصاویر دختران خردسال محجبه خود را به شکلی که قابل انتشار باشد، تهیه و به آیدی @Ershadmaz ارسال کنند و پس از بارگذاری در کانال به نشانی @hajab_maz با داوری عمومی و مردمی به افراد برگزیده هدایای نفیسی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعلق می گیرد.

 

مومنی خنکدار بیان کرد: فیلم های یک دقیقه ای با جملات زیبایی با محوریت حجاب و عفاف به صورت افقی تهیه شود و به آیدی  @Ershadmaz ارسال شود که به برگزیدگان از سوی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جوائزی اهدا خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: علاقه مندان  جهت شرکت در مسابقه پیامکی برگرفته از کتاب شهید مطهری برای دریافت سوالات به کانال @hajab_maz مراجعه و عدد 10 رقمی مورد نظر را از چپ به راست به سامانه 50005858669 ارسال کنند.

 

مومنی خنکدار تصریح کرد: این پویش به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و موسسه فرهنگی هنری شفق در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام در حال برگزاری است.