جامعه با پیروی از سیره و روش امام جواد(ع) به سمت کمال سوق می‌یابد
جامعه با پيروي از سيره و روش امام جواد(ع) به سمت کمال سوق مي‌يابد

جامعه با پیروی از سیره و روش امام جواد(ع) به سمت کمال سوق می‌یابد

رئيس اداره تبليغات اسلامي بابل با تاکيد بر سرلوحه قرار دادن ويژگي‌هاي نهمين امام شيعيان در زندگي، اظهار کرد: جامعه با پيروي از سيره و روش امام جواد(ع) به سمت کمال و تعالي، سوق پيدا مي‌کند.
شناسه خبر : 13647 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: اعضا و عاشقان به ائمه اطهار(ع) کانون فرهنگی و هنری امامزاده عباس(ع) بابل با برگزاری مراسم عزاداری به همراه سخنرانی و مداحی، یاد و نام امام جواد(ع) را گرامی داشتند.

 

حجت الاسلام «عبدالعلی علی تبار» طی سخنانی در این مراسم معنوی گفت: خصوصیات حضرت محمد تقی(علیه السلام)، امام نهم شیعیان باید در تمام ابعاد زندگی، سرلوحه قرار گیرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل اظهار کرد: جامعه با پیروی از سیره و روش امام جواد(ع) به سمت کمال و تعالی، سوق می یابد و معنای کامل انسانیت در این جامعه، جلوه می کند.

 

حجت الاسلام علی تبار بیان کرد: تمام افراد جامعه باید افکار و کردار جوادالائمه(ع) را در زندگی شخصی و اجتماعی، ساری و جاری سازند.

 

وی ابراز کرد: امام محمد تقی(ع) با توجه به اینکه در 25 سالگی به شهادت رسید اما در همین مدت از عمر خویش برای دین اسلام، خدمات بسیاری را انجام داد که آن امام همام، الگوی خوبی برای جوانان به شمار می آید.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری امامزاده عباس(علیه السلام) شهرتان بابل در بندپی شرقی این شهرستان، واقع است و در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های ویژه ای را در دستور کار خویش، لحاظ می کند.