برگزاری 15 مرحله‌ای رزمایش مواسات و همدلی کانون زینبیه نکا ویژه آسیب‌دیدگان کرونایی
برگزاري 15 مرحله‌اي رزمايش مواسات و همدلي کانون زينبيه نکا ويژه آسيب‌ديدگان کرونايي

برگزاری 15 مرحله‌ای رزمایش مواسات و همدلی کانون زینبیه نکا ویژه آسیب‌دیدگان کرونایی

کانون فرهنگي هنري زينبيه مسجد زينبيه نکا در 15 مرحله با توزيع 1500 بسته معيشتي و وجه نقد به ياري نيازمندان و آسيب‌ديدگان کرونايي پرداخت.
شناسه خبر : 13542 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«محمدعلي باقري» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه مسجد زینبیه نکا در 15 مرحله با توزیع 1500 بسته معیشتی نظیر روغن، مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و وجه نقد به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا شتافت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه مسجد زینبیه شهرستان نکا با اشاره به تولید دو هزار ماسک، چهار هزار دستکش، محلول ضدعفونی کننده به همت اعضای این کانون، اظهار کرد: معابر و منازل نیز به همت این کانون، ضدعفونی شد.

 

وی تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی به همراه ماسک، دستکش و محلول های ضدعفونی در زمان شیوع کرونا بدون تردید، خاطراتی مانا از کانون فرهنگی و هنری مساجد را در بین اذهان، ثبت و ضبط می کند که این مراکز در تمام مراحل و ابعاد مختلف، مشارکت فعال دارند.

 

باقری بیان کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه مسجد زینبیه شهرستان نکا با شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا در حال جمع آوری کمک ها برای توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کووید 19 است.

 

وی گفت: مسجد زینبیه مانند همیشه  مأمن و پناهگاه  انسان های آزاده، بی پناه و آبرومند که  برای حفظ آبروی خود  هیچ وقت  از کسی تقاضای کمک نکردند، بوده  و این روند همچنان، ادمه خواهد داشت.

 

باقری با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران فداکار و مومن همیشه پیشقدم بوده و در گمنامی و پنهانی، یاری رسان در این روزهای شیوع ویروس کرونا هستند، گفت: با همکاری و همراهی مجمع خیرین بهشت زینبیه، هیات امنا، بسیج برادران و خواهران، کانون فرهنگی و هنری و هیات مذهبی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) به یاری این عزیزان در وضعیت کرونایی شتافتند.

 

وی به تاسیس کانون فرهنگی هنری زینبیه مسجد زینبیه شهرستان نکا از سال 90 با بیش از یکهزار عضو اشاره کرد و یادآور شد: مراسم مداحی، امشب(30 تیر) همزمان با شهادت امام جواد(علیه السلام) با رعایت پروتکل های بهداشتی در این کانون برگزار می شود.