گذری بر فعالیت های کانون کریمه آمل از هفته عفاف و حجاب تا مقابله با شیوع کرونا
گذري بر فعاليت هاي کانون کريمه آمل از هفته عفاف و حجاب تا مقابله با شيوع کرونا

گذری بر فعالیت های کانون کریمه آمل از هفته عفاف و حجاب تا مقابله با شیوع کرونا

کانون فرهنگي هنري کريمه حوزه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل يکي از کانون هاي فعال استان مازندران است که در مناسبت هاي ملي و مذهبي نظير هفته عفاف و حجاب و مقابله با شيوع ويروس کرونا، پيشگام است.
شناسه خبر : 13479 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر آتش به اختیار، عمل می کند.

 

این کانون فقط خود را محصور در فضای سربسته نکرده بلکه با حضور در مجامع عمومی برای پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی ایران، شرکت فعالی دارد.

کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل که از سال 97 تاسیس شده با 120 عضو در اجرای برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی حتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تهیه مواد ضدعفونی کننده و  تولید ماسک، اهتمام ویژه دارد.

 

بانوان فعال این کانون در هفته عفاف و حجاب، برنامه های ویژه و تاثیرگذاری نظیر نشست فعالان فرهنگی با موضوع عفاف وحجاب به همراه قرائت بیانیه و توسل و زیارت امام رضا(علیه السلام) با رعایت نکات بهداشتی، اجرای فعالیتی با عنوان «سوره هاي سرخ، آيه هاي زندگي» و اهدای 114 جهیزیه به زوج های نیازمند به نيابت از 114 شهيد، پویش برای کودکان تمامی ایران با عنوان «من ماسک می زنم» و قرار دادن عکس، مطلب، تحلیل، و سخنرانی را انجام دادند.

دعوت از همه منتظران امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) به مناسبت روز زیارتی و به روایتی شهادت امام رضا(علیه السلام) جهت خواندن دعای توسل و برای دفع ویروس کرونا از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل به شمار می آید.

 

بانوان پرتلاش و همیشه در صحنه عضو این کانون همچنین در دهه کرامت نیز خوش درخشیدند و برپایی ایستگاه شادی، نمایشگاه، مشاوره خانواده، انس با شهدا و نقاشی برای کودکان همراه با نماز جماعت را جهت ترویج فرهنگ رضوی را در دستور کار خویش، قرار دادند.

 

به اینگونه است که بانوان ایران زمین در تمام عرصه ها، فعالیت دارند چرا که وظیفه مهمی و تاثیرگذاری را در خانواده، جامعه و ... را احساس می کنند.