توزیع پوستر رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در سطح کانون‌های (فهما) استان مازندران
توزيع پوستر رويداد بين‌المللي «روح مقاومت» در سطح کانون‌هاي (فهما) استان مازندران

توزیع پوستر رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در سطح کانون‌های (فهما) استان مازندران

پوستر رويداد بين‌المللي روح مقاومت،، ميان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران و نهادهاي مرتبط با مسجد توزيع شد.
شناسه خبر : 13466 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: پوستر فراخوان بین‌المللی «روح مقاومت» که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای گرامیداشت چلهمین سالگرد دفاع مقدس طراحی شده است، میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران و نهادهای مرتبط توزیع شد.

 

بر اساس این گزارش، طرح فراخوان بین‌المللی روح مقاومت شامل بخش ملی، قرآن و عترت، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا و در بخش بین‌الملل وصیت نامه امام خمینی(رحمت الله علیه)، سرداران شهید سلیمانی و عماد مغنیه است.

 

این گزارش می افزاید: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا ۳۱ شهریور فرصت دارند، آثار خود را در قالب فیلم، عکس نوشته، صوت و کلیپ به سایت بچه‌های مسجد ارسال کنند.

 

گفتنی است این رویداد بین‌المللی از روز چهارشنبه ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی(رحمت الله علیه) آغاز شده و تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰روز ادامه خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است 40 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال، ۱۱۰ هدیه پنج میلیون ریالی در بخش ملی و ۲۰ هدیه ۲۵۰ یورویی نیز در بخش بین‌المللی درنظر گرفته شده است.