رونمایی از پوستر طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان مازندران
رونمايي از پوستر طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان مازندران

رونمایی از پوستر طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان مازندران

پوستر طرح سه شنبه هاي تکريم با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و مسئولان ديگر رونمايي مي شود.
شناسه خبر : 13367 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

«عباس زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: پوستر طرح سه شنبه های تکریم فردا چهارشنبه 25 تیر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور مسئولان استانی، رونمایی می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: گروه‌ های هدف طرح سه شنبه های تکریم را معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، مروجان ارزش‌ ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیرگذار و مسجدمحور و گروه ‌های جهادی و محرومیت ‌زدایی تشکیل می دهند.

 

وی ادامه داد: محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح سه شنبه های تکریم است که هر کانون فرهنگی هنری مساجد می ‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌ های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

 

  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: گروه‌ های هدف طرح سه شنبه های تکریم را معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، مروجان ارزش‌ ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیرگذار و مسجدمحور و گروه ‌های جهادی و محرومیت ‌زدایی تشکیل می دهند.

 

وی افزود: محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح سه شنبه های تکریم است که هر کانون فرهنگی هنری مساجد می ‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌ های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.