برگزاری پویش «یه حس خوب» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با محوریت حجاب و عفاف
برگزاري پويش «يه حس خوب» در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران با محوريت حجاب و عفاف

برگزاری پویش «یه حس خوب» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با محوریت حجاب و عفاف

پويش «يه حس خوب» با هدف بزرگداشت هفته عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگي هنري اخلاص قائمشهر و با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و موسسه فرهنگي هنري شفق برگزار مي شود.
شناسه خبر : 13366 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

«علیرضا مومنی خنکدار» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: پویش مردمی یه حس خوب با محوریت حجاب وعفاف به همت کانون فرهنگیهنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و موسسه فرهنگی هنری شفق در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین (علیهالسلام) قائمشهرافزود:علاقهمندان به شرکت دراین پویش، تصاویر دختران خردسال محجبه خود را به شکلی که قابل انتشار باشد تهیه کرده و به آیدی @Ershadmaz ارسال کنند و پس از بارگذاری در کانال به نشانی @hajab_maz با داوری عمومی و مردمی به افراد برگزیده هدایای نفیسی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا می شود.

 

وی اظهارکرد: فیلم های یک دقیقه ای با جملات زیبایی با محوریت حجاب و عفاف به صورت افقی تهیه شود وبه آیدی  @Ershadmaz ارسال شود. هدایایی به برگزیدگان از سوی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تعلق می گیرد.

 

مومنی خنکدار بیان کرد:علاقمندان  جهت شرکت در مسابقه پیامکی برگرفته از کتاب شهید مطهری برای دریافت سوالات به کانال @hajab_maz مراجعه و عدد 10 رقمی مورد نظر را ازچپ به راست به سامانه 50005858669 ارسال کنند.