114 جهیزیه در روز ملی عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی هنری کریمه آمل اهدا شد
114 جهيزيه در روز ملي عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگي هنري کريمه آمل اهدا شد

114 جهیزیه در روز ملی عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی هنری کریمه آمل اهدا شد

مهربان گفت: کانون فرهنگي هنري کريمه حوزه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب، برنامه را با عنوان «سوره هاي سرخ، آيه هاي زندگي» اجرا کرد که در اين برنامه به نيابت از 114 شهيد، 114 جهيزيه را به زوج هاي نيازمند، اهدا کرد.
شناسه خبر : 13173 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

«کبری مهربان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل در هفته عفاف و حجاب، برنامه های متعددی را در دستور کار خویش، قرار داده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، برنامه را با عنوان «سوره های سرخ، آیه های زندگی» اجرا کرد که در این برنامه به نیابت از 114 شهید، 114 جهیزیه را به زوج های نیازمند، اهدا کرد تا این جوانان را برای تشکیل خانواده که از ارکان مهم جامعه محسوب می شود، یاری رساند.

 

وی بیان کرد: تقویت روحیه مقاومت در بانوان که روش فاطمی دارند یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل به مناسبت هفته عفاف و حجاب به شمار می آید.

 

مهربان، پویش برای کودکان تمامی ایران با عنوان «من ماسک می زنم» و قرار دادن عکس، مطلب، تحلیل، سخنرانی و بیانیه در فضای مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب را از فعالیت های دیگر این کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل برشمرد.

 

وی به دیدار با مدیر کمیته امام خمینی(رحمت الله علیه) آمل اشاره کرد و گفت: شبکه نیکوکاری برای نیازمندان با تعامل دوجانبه، راه اندازی شد که به صورت تشکیلاتی، کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان آمل، بانوان سادات نیازمند این شهرستان را تحت پوشش دارد.

 

مهربان یادآور شد: کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل که از سال 97 تاسیس شده با 120 عضو در اجرای برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اهتمام ویژه دارد.