آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد بین‌المللی روح مقاومت
آخرين مهلت ارسال آثار به رويداد بين‌المللي روح مقاومت

آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد بین‌المللی روح مقاومت

حجت الاسلام عليخاني با اشاره به برگزاري رويداد بين‌المللي «روح مقاومت» در دو بخش ملي و بين المللي، گفت: 31 شهريور آخرين مهلت ارسال به اين جشنواره است.
شناسه خبر : 13148 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: جشنواره «روح مقاومت» به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس در دو بخش ملی و بین المللی در رشته های فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت، پادکست و  عکس‌نوشت از وصیت‌نامه شهدا برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه دوشنبه 31 شهریور آخرین مهلت ارسال به این جشنواره است، اظهار کرد:40 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش یک میلیون تومان و 110 هدیه به آثار برتر به ارزش 500 هزار تومان از جمله جوائز بخش ملی این جشنواره به شمار می آیند.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «بچه های مسجد» به آدرس https://bachehayemasjed.ir، آثار خود را به جشنواره «روح مقاومت» ارائه کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم از محورهای این جشنواره محسوب می شوند.

 

وی، قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا و دفاع از وطن واسلام در وصیت نامه شهدا و قدس و فلسطین مظهر مقاومت و نقش وجایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت و مسجد در وصیت نامه شهدا را از موضوعات رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت» برشمرد.

 

حجت الاسلام علیخانی یادآور شد: رویداد بین‌المللی از روز چهارشنبه ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) آغاز شده و تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰ روز ادامه دارد.