کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای استقبال از شهدای مدافع حرم سنگ تمام گذاشتند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران براي استقبال از شهداي مدافع حرم سنگ تمام گذاشتند

کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای استقبال از شهدای مدافع حرم سنگ تمام گذاشتند

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران دوشادوش با مردم شهيدپرور ديار علويان با ختم صلوات و ثواب تلاوت نور به روح عرشي دو شهيد مدافع حرم براي استقبال از آنها، سنگ تمام گذاشتند و بر ادامه اهداف اين وصال يافتگان به يار، تاکيد کردند.
شناسه خبر : 13044 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، چشم انتظار بازگشت دو شهید مدافع حرم بودند تا این دو یاس و کبوتر خونین بال را در آغوش بگیرند و خبر کشف پیکر آنها در دهه کرامت، شور عجیبی در این استان به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری استان، ایجاد کرد.

 

ختم صلوات و ثواب تلاوت نور به روح عرشی آنها از جمله برنامه های تدارک دیده شده از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای این مردان خدایی بود که شمیم این دو شهید خانطومان، هوای استان را عطرآگین کرده است.

 

مراسم تشییع شهید سعید کمالی، دیروز (16 تیر) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ساری و شهید علی جمشیدی، امروز (17 تیر) بر دستان مردم ولایی و شهید پرور در نور، برگزار شد. 

 

پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، علی جمشیدی و سعید کمالی بعد از 50 ماه دوری به استان لاله خیز و علوی تبار مازندران برگشتند.