جامعه به کرامت با عمل نیازمند است
جامعه به کرامت با عمل نيازمند است

جامعه به کرامت با عمل نیازمند است

حجت الاسلام روحاني گفت: جامعه به کرامت با بيان و عمل، نيازمند است و جهت رسيدن به اين مهم بايد کرامت را به جامعه، معرفي کرد.
شناسه خبر : 12855 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۱۴

حجت‌الاسلام «حسن روحانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران ضمن تبریک دهه کرامت که از اول ذی القعده تا یازدهم ذی القعده است، گفت: این روزهای دهه کرامت، فرصتی برای گرامیداشت یاد، نام و خاطره اهل بیت(علیهم السلام) در راستای زنده نگه داشتن اهداف آن بزرگواران و بهره گیری از آنها در جامعه است.

 

امام جمعه بابل اظهار کرد: احیای دهه کرامت به نوعی جلوه ای مهم از کرامت است که مهم ترین جلوه آن، زندگی اهل بیت(علیهم السلام) که معدن کرامت هستند تا جامعه، درس کرامت بگیرد.

 

وی بیان کرد: جامعه به کرامت با بیان و عمل، نیازمند است و جهت رسیدن به این مهم باید کرامت را به جامعه، معرفی کرد و شناساند و توجه دادن جامعه به این نکته مهم با برنامه ریزی صحیح است.

 

حجت الاسلام روحانی ابراز کرد: دهه کرامت در چند سال اخیر، فرصت خوبی را فراهم کرد تا انسان بتواند ولایتمداری و ولایت پذیری اهل بیت(علیهم السلام) را بشناسد.

 

وی گفت: فرهنگ گیری و فرهنگ سازی از حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، شاهچراغ(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) در جامعه، ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام روحانی، تجلیل از خواهران برجسته به ویژه مادران شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت همچنین فرزندان وصال یافتگان به یار به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها)، برگزاری مجالس و محافل با محوریت تبیین دهه کرامت به ویژه در مساجد و تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیدند را از برنامه های شاخص دهه کرامت در شهرستان بابل برشمرد.