برگزاری مسابقه بومی محلی به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان آمل در دهه کرامت
برگزاري مسابقه بومي محلي به همت کانون فرهنگي هنري امام زمان آمل در دهه کرامت

برگزاری مسابقه بومی محلی به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان آمل در دهه کرامت

حجت الاسلام انفرادي از برگزاري مسابقه بومي محلي به همت کانون فرهنگي هنري امام زمان شهرک بسيجيان آمل با اهداي جوائز نقدي ويژه پسران در دهه کرامت عصر امروز چهارشنبه (11 تير) خبر داد.
شناسه خبر : 12822 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

حجت الاسلام «سید جواد انفرادی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: برنامه های مختلفی را کانون فرهنگی هنری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آمل در مناسبت های ملی و مذهبی، تدارک می بیند.

 

مدیرمسئول و امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) شهرک بسیجیان آمل اظهار کرد: مسابقه بومی محلی در چهار رشته تیراندازی، طناب کشی، ماست خوری و هندوانه خوری برای نوجوانان و جوانان پسر، عصر امروز چهارشنبه (11 تیر) به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه برای پسران زیر 10 سال در سه رشته بادکردن بادکنک، صندلی گردون و دارت، افزود: مسابقه محلی زور که حبس کردن نفس است نیز برای پسران در نظر گرفته شده که عصر امروز چهارشنبه (11 تیر) به مناسبت دهه کرامت با اهدای جوائز نقدی، اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام انفرادی بیان کرد: تجلیل از 50 دختر در هفتهک گذشته به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) با اهدای جوائز نقدی از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) شهرک بسیجیان آمل در دهه کرامت به شمار می آید که از سال 96، تشکیل شده است.