بزرگداشت خاندان عصمت و طهارت ترویج فرامین و نگاه آنها است
بزرگداشت خاندان عصمت و طهارت ترويج فرامين و نگاه آنها است

بزرگداشت خاندان عصمت و طهارت ترویج فرامین و نگاه آنها است

يوسف پور گفت: بزرگداشت خاندان عصمت و طهارت(عليهم السلام) به معناي ترويج فرامين، دستورات و نگاه آنها در جامعه است که از فرصت دهه کرامت مي توان براي رسيدن به اين مهم، نهايت بهره را برد.
شناسه خبر : 12778 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۲۸

«یحیی یوسف پور» در گفتوگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: ائمه اطهار(علیهم السلام) همواره مورد احترام مردم به ویژه قائمشهری ها بودند و هستند.

 

فرماندار قائمشهر اظهار کرد: بزرگداشت خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) به معنای ترویج فرامین، دستورات و نگاه آنها در جامعه است.

 

وی بیان کرد: توجه به داشته های معنوی خویش به ویژه جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و مانوس و آشنا کردن جوانان به این داشته های ارزشمند، بسیار تاثیرگذار است و آنها را به نوعی، بیمه می کند.

 

یوسف پور ابراز کرد: توجه به هویت جوانان، آنها را در برابر تهاجم فرهنگی از انفعال و انجام محض اشتباهات، محفوظ نگه می دارد.

 

وی گفت: ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت امام رضا(علیه السلام) و حضرت امام معصومه(سلام الله علیها) که بارگاه منورشان در ایران، قرار دارند همواره مامن و ملجا و موجب آرامش دل ها بوده است.

 

یوسف پور اظهار کرد: در تمام زمان ها به ویژه در دهه کرامت باید به مباحث فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی، توجه ویژه شود و از این فرصت های این دهه، نهایت بهره را برد.

 

وی، برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با محوریت امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه(سلام الله علیها) در کتابخانه ها و بین دانش آموزان، حضور خادمان رضوی در محلات و بیمارستان و چرخاندن پرچم بارگاه ثامن الحجج(علیه السلام)، دیدار با دختران شهید به ویژه دختران شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقه تنیس روی میز را از جمله برنامه های دهه کرامت در شهرستان قائمشهر برشمرد.