دهه کرامت، یادآور حرکات مومنانه جهت رسیدن به اهداف والای انسانی و حقوق شهروندی است
دهه کرامت، يادآور حرکات مومنانه جهت رسيدن به اهداف والاي انساني و حقوق شهروندي است

دهه کرامت، یادآور حرکات مومنانه جهت رسیدن به اهداف والای انسانی و حقوق شهروندی است

بابايي کارنامي گفت: دهه کرامت، يادآور حرکات مومنانه مسلمانان و به فکر يکديگر بودن است که و از اين دهه جهت رسيدن به اهداف والاي انساني و حقوق شهروندي به کارگيري شود.
شناسه خبر : 12648 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

«علی بابایی کارنامی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: دهه کرامت، الهام گرفته از برکات ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا(علیه السلام) که مامن شیعیان و از مصداق های کرامت هستند و در طول تاریخ به عنوان یکی از مسیرهای درست که به ما، عنایت شده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نامگذاری دهه کرامت، یادآور حرکات مومنانه مسلمانان و به فکر یکدیگر بودن است و با رفتارهای انسانی و حقوق شهروندی که متاسفانه غربی ها از حقوق شهروندی، سوء استفاده می کنند از این دهه جهت رسیدن به اهداف والای انسانی و حقوق شهروندی، بهره گیری کنیم.

 

وی بیان کرد: وجود ائمه اطهار(علیهم السلام) در دهه کرامت به این معناست که به فکر مستضعفان و فقرا و زیرساخت های اجتماعی باشیم و با دهه کرامت و واژه کرامت در تصمیمات کلان کشور به ویژه در عدالت کشور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به دفعات متعدد بر آن، تاکید داشتند و دارند، ورود یابیم.

 

عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابرازکرد: دهه کرامت از لحاظ اجتماعی و فرهنگی، یادآور اشخاصی که ثروت بسیار دارند و می توانند، یاری گر مشاغل و بنگاه هایی که زمین گیر شدند و در حوزه اجتماعی و شخصی نظیر درمانگاه های سلامت و انسان ها و بنگاه هایی که متضرر شدند به کارگیری شود.

 

بابایی کارنامی گفت: در دهه کرامت با حرکت مومنانه و با الهام و الگوگیری از منش و شخصیت حضرت معصومه(سلام الله  علیها) و امام رضا(علیه السلام) و ائمه اطهار(علیهم السلام) و کلام وحی بتوانیم، بخشی از انسانیت را تعریف کنیم.