دهه کرامت، نمایش مناعت طبع و صفات بزرگوارانه است
دهه کرامت، نمايش مناعت طبع و صفات بزرگوارانه است

دهه کرامت، نمایش مناعت طبع و صفات بزرگوارانه است

حجت الاسلام احمدي با اشاره به اينکه دهه کرامت، نمايش مناعت طبع و صفات بزرگوارانه است، گفت: نشاط و شادابي در ميان بستگان و در دستگيري از نيازمندان در سرلوحه کار، قرار گيرد.
شناسه خبر : 12609 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

حجت الاسلام «قنبرعلی احمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات  رسانه ای (فهما) از استان مازندران با اشاره به اینکه دهه کرامت، نمایش مناعت طبع و صفات بزرگوارانه است، گفت: از همه عزیزان می خواهم که طبع بلند و صفت بزرگوارانه، عفو و  گذشت را داشته باشند.

 

امام جمعه نور اظهار کرد: قهر و کینه در دهه کرامت به فراموشی، سپرده شود و نشاط و شادابی در میان بستگان و در دستگیری از نیازمندان در سرلوحه کار، قرار گیرد.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: نمایش مواسات و کمک مومنانه در حقیقت، نمایشی از کرامت در این زمان شیوع ویروس کرونا است که در دهه کرامت باید مورد توجه ویژه باشد.

 

وی ابراز کرد: برنامه‌های متنوعی در شهرستان نور به مناسبت دهه کرامت، اجرا می شود که شاخص های این برنامه ها، در سایه‌سار خورشید و  استقبال از پرچم متبرک به ضریح مقدس امام رضا (علیه السلام) است و همچنین تجلیل از جوانان و نوجوانانی که در برنامه کتابخوانی، حضور فعال و و هنرمندانه داشتند که کار فرهنگی خوب و ارزشمندی است.

 

حجت الاسلام احمدی گفت: برگزاری اجتماع کوچک با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای برنامه‌های شاد و همچنین برنامه‌های ورزشی و صبحگاهی مشترک از برنامه های دیگر تدارک دیده شده در دهه کرامت شهرستان نور به شمار می آیند.

 

وی اظهار کرد: آبشار عاطفه ها در شهرستان نور به  شش نوعروس، شش جهیزیه را در دهه کرامت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) و خیرین که از قبل، شناسایی شدند به اندازه ای که بتوانند زندگی آغاز زندگی را داشته باشند، تهیه و تدارک دیده است.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری تجلیل از این عزیزان در مصلی نور، بیان کرد: تمام برنامه های در شهرستان نور و همچنین مکان های دیگر در دهه کرامت با الگوگیری از منش و رفتار ائمه معصومین(علیهم السلام) اجرا شود.