تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی از اثرات خون شهید بهشتی است
تثبيت و تداوم انقلاب اسلامي از اثرات خون شهيد بهشتي است

تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی از اثرات خون شهید بهشتی است

حجت الاسلام سليماني با اشاره به شخصيت والاي شهيد بهشتي، تثبيت و تداوم انقلاب اسلامي را يکي از اثرات خون آن شهيد دانست.
شناسه خبر : 12560 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران؛ به مناسبت سالگرد شهادت ۷۲ تن از راست قامتان جاودانه تاریخ (فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰) به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر، شب گذشته (7 خرداد) بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع چمازکتی قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «صادق سلیمانی»، طی سخنانی درباره شخصیت شهید بهشتی و اثرات خون آن شهید والامقام در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی، مطالبی را ایراد کرد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) کوتنا قائمشهر و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در بخشی دیگر از سخنانش اظهار کرد: فداکاری و خون مقدس حضرت امام حسین(علیه السلام)، خاندان و دودمان بنی امیه را از بیخ و بن برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد.

وی بیان کرد: خون شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی که به تعبیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) «بهشتی به تنهایی یک ملت بود» خون آن، بزرگوار بیخ و بن منافقین را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد و  موجب تداوم و تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک و به فضل و عنایت الهی، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به صاحب اصلی آن، حضرت امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، تقدیم شود.