تولید محتوا در راستای ترویج سبک زندگی رضوی اهمیت فراوانی دارد
توليد محتوا در راستاي ترويج سبک زندگي رضوي اهميت فراواني دارد

تولید محتوا در راستای ترویج سبک زندگی رضوی اهمیت فراوانی دارد

اسد گفت: توليد محتوا در فضاي مجازي جهت ترويج سبک فرهنگ رضوي بايد به شکل ويژه اي مورد توجه باشد تا شاهد برکات و تاثيرگذاري اين سيره ميان مردم باشيم.
شناسه خبر : 12501 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

«سید علی اسد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان مازندران گفت: در دهه کرامت باید روش و منش ائمه معصومین(علیه السلام) جهت اصلاح سبک زندگی مورد توجه ویژه باشد.

 

فرماندار شهرستان جویبار اظهار کرد: لحظات دهه کرامت را باید غنیمت دانست و از این فرصت جهت انس و الفت به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام)، بهره گرفت.

 

حضرت فاطمه معصومه و حضرت امام رضا دو  موهبت الهی در ایران هستند

وی بیان کرد: افتخار میزبانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا(علیه السلام)، دو نعمت و موهبت الهی برای ایران و ایرانیان به شمار می آید و آن دو بزگوار، معنویت ویژه ای را برای ایران به ارمغان آوردند.

 

اسد ابراز کرد: حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا(علیه السلام) موجب دلبستگی و ولایتمداری بیش از گذشته برای ایران و کشورهای دیگر هستند و می توان از آنها، الگوگیری کرد.

 

تولید محتوا در فضای مجازی جهت ترویج سبک فرهنگ رضوی مورد عنایت ویژه باشد

این مسئول افزود: تولید محتوا در فضای مجازی جهت ترویج سبک فرهنگ رضوی باید مورد عنایت ویژه باشد تا از این مهم، خروجی و برکات خوب و تاثیرگذاری را در جامعه شاهد باشیم.

 

وی گفت: فعالیت و برنامه های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان جویبار، صورت می گیرد.

 

اسد، قرار دادن احادیث از حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا(علیه السلام) بر سربرگ نامه های اداری، برپایی نمایشگاه با موضوع دهه کرامت در ادارات، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، تجلیل از بقاع و امامزادگان در امامزاده سید زین العابدین، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه پیامکی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار با محوریت دهه کرامت، حضور خادمیاران رضوی در نماز جمعه از فعالیت های دهه کرامت در شهرستان جویبار برشمرد.

 

وی، تهیه و توزیع 100 بسته غذایی بین نیازمندان به همت خادمیاران رضوی، اداره اوقاف و امور خیریه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه پاسداران، دیدار با روحانیون و امام جمعه شهرستان جویبار، تخفیف 30 درصدی برای پروانه های صنفی، برگزاری جشن دهه کرامت در مناطق مختلف شهرستان به همت پایگاه بسیج و هیئت های مذهبی، حضور کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام و حاضر شدن خدام در بیمارستان عزیزی را از جمله برنامه های دیگر در شهرستان جویبار به مناسبت دهه کرامت، اعلام کرد.