اجرای سه شنبه های تکریم در مازندران/آثار روح مقاومت در سایت «بچه های مسجد» ارائه شود
اجراي سه شنبه هاي تکريم در مازندران/آثار روح مقاومت در سايت «بچه هاي مسجد» ارائه شود

اجرای سه شنبه های تکریم در مازندران/آثار روح مقاومت در سایت «بچه های مسجد» ارائه شود

حجت الاسلام عليخاني با اشاره به اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران، گفت: آثار رويداد ملي و بين‌المللي در سايت «بچه هاي مسجد» ارائه شود.
شناسه خبر : 12393 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران؛ حجت الاسلام «محمود علیخانی»، امروز 4 تیر در جلسه پیگیری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و طرح ملی و بین المللی «روح مقاومت» گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به‌منظور احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بین کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: سه‌شنبه‌های تکریم با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و توجه بر اقتضائات محلی با محوریت مسجد و زیرنظر امام جماعت برگزار می‌شود.

محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح ملی سه شنبه های تکریم

وی، محله‌محوری و خانواده بنیان را از رویکردهای این طرح ملی دانست و افزود: هر کانون فرهنگی هنری می ‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌ های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

حجت الاسلام علیخانی، گروه‌ های هدف طرح سه شنبه های تکریم را معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، مروجان ارزش‌ ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیرگذار و مسجدمحور و گروه ‌های جهادی و محرومیت ‌زدایی، اعلام کرد.

آثار رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت» در سایت «بچه های مسجد» ارائه شود

این مسئول با اشاره به رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت»، بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «بچه های مسجد»، آثار خود را ارائه کنند.

وی افزود: این رویداد با محور گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام علیخانی  عنوان کرد: قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا و دفاع از وطن واسلام در وصیت نامه شهدا و قدس و فلسطین مظهر مقاومت و نقش وجایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت و مسجد در وصیت نامه شهدا از موضوعات رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت» به شمار می آیند.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به برگزاری رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت» در بخش‌های مختلف فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و  عکس‌نوشت از وصیت‌نامه شهدا، ابراز کرد: این رویداد تا  دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با سی امین سالگرد هشت سال دفاع مقدس ادامه می یابد.