هشتگ «فدای دخترم» بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برگزار می شود
هشتگ «فداي دخترم» بين کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران برگزار مي شود

هشتگ «فدای دخترم» بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برگزار می شود

برگزاري هشتگ «فداي دخترم» در بستر فضاي مجازي تا تقدير از بانوان کارمند ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران از برنامه هاي اين ستاد در اولين روز آغاز دهه کرامت بود.
شناسه خبر : 12320 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران؛ سومین جلسه دهه کرامت در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برگزار شد.

این جلسه، امروز (3 تیر) همزمان با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها)، کریمه اهل بیت و روز دختر در اولین روز آغاز دهه کرامت با حضور کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران و ارائه پیشنهادها، صورت گرفت.

 

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در این جلسه طی سخنانی به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت اشاره کرد و گفت: از فرصت های این دهه باید به خوبی جهت تبیین اهداف والای ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا و حضرت معصومه، بهره گیری شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار کرد: برنامه ها در دهه کرامت باید با نشاط و محتوای مناسب، اجرا شود و به نیاز مخاطب و اقشار مختلف مردم، توجه ویژه داشته باشد.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: ولادت اهل بیت نظیر حضرت امام رضا و حضرت معصومه باید با برنامه های متناسب در جامعه برگزار شود چرا که اهمیت دادن به ولادت ها، موجب جذب اقشار مختلف مردم به سوی دین اسلام می شود.

 

دبیر اجرایی دهه کرامت استان مازندران ابراز کرد: مردم دیار علویان به گرامیداشت این دهه، اهتمام زیادی دارند چرا که این دیار، نخستین خواستگاه تشیع در کشور بود. 

 

در این جلسه به برگزاری هشتگ «فدای دخترم» در دهه کرامت بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در بستر فضای مجازی، تاکید شد.

 

ارسال پیامک به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، دیدار با دختر خانواده متوفی کرونایی، بازدید مرکز نگهداری دختران و پسران بی سرپرست و بدسرپرست در نکا، مستندسازی از هدیه دادن پدران به دختران خویش از پیشنهادهای دیگر سومین جلسه دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران بود.

همچنین بانوان کارمند و دختران همکاران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در اولین روز آغاز دهه کرامت با اهدای گل و کتاب، تقدیر شدند.