ضرورت بهره‌گیری مناسب از دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ رضوی
ضرورت بهره‌گيري مناسب از دهه کرامت در راستاي ترويج فرهنگ رضوي

ضرورت بهره‌گیری مناسب از دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ رضوی

«حسين زادگان» با تاکيد بر ضرورت بهره‌گيري مناسب از دهه کرامت جهت اشاعه فرهنگ رضوي و برکات ارزشمند آن در جامعه از برگزاري برنامه هاي متعدد در استان مازندران در اين دهه خبر داد.
شناسه خبر : 12289 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۰۵

«احمد حسین زادگان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: دهه کرامت از سه شنبه 3 تیرماه با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها)، کریمه اهل بیت در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت برادرش حضرت امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

استاندار مازندران اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت جهت بهره‌گیری مناسب جهت اشاعه فرهنگ رضوی است که برکات  و نتایج ارزشمند آن را در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی یادآور شد: با تاسی از ائمه معصومین به ویژه حضرت معصومه(سلام الله علیها) و حضرت امام رضا(علیه السلام) در دهه کرامت باید بیش از پیش، سیره کریمانه آنها و کمک به همنوع، مورد توجه باشد.
     

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت مازندران بیان کرد: استان مازندران، نخستین خاستگاه تشیع در ایران بود و همچنین با توجه به قرار گرفتن در طریق الرضا، برنامه های متعدد و متنوع در دستور کار نهادها، دستگاه ها و ... قرار دارد که این فعالیت ها، اطلاع رسانی می شود.

 

حسین زادگان ابراز کرد: برگزاری جشن ها و برنامه های دهه کرامت باید با توجه به ویروس کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، صورت گیرد. 

 

 

پایان پیام/