اجرای تلاوت نور تا مشارکت در طرح ملی «راهکار» کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج قائمشهر
اجراي تلاوت نور تا مشارکت در طرح ملي «راهکار» کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج قائمشهر

اجرای تلاوت نور تا مشارکت در طرح ملی «راهکار» کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج قائمشهر

قاسمي حاجي با اشاره به اجراي طرح تلاوت نور به عنوان فعاليت شاخص و مستمر کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج مسجد صاحب الزمان قائمشهر از مشارکت اين کانون در تهيه و توزيع بسته هاي غذايي با همکاري بسيج بين نيازمندان در قالب طرح ملي «راهکار» و رزمايش مواسات خبر داد.
شناسه خبر : 12245 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

«عباسعلی قاسمی حاجی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج قائمشهر که از سال 1398، تشکیل شده است در مناسبت های مذهبی و ملی به اجرای برنامه های مختلف، اقدام می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج مسجد صاحب الزمان قائمشهر اظهار کرد: طرح تلاوت نور یکی از فعالیت های شاخص و مستمر این کانون است که هر شب در این کانون، برگزار می شود که برگزاری این طرح و تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم ارزشمند کلام وحی و برکات انس با کلام وحی و معجزه پیامبر خاتم(صلی الله علیه و آله و سلم) علاوه بر زندگی اخروی در زندگی این دنیا نیز تاثیرات بسیار ارزشمند دارد.   

 

قاسمی حاجی بیان کرد: 45 بسته غذایی با همکاری بسیج بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ملی «راهکار» و رزمایش مواسات از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی و هنری ثامن الحجج قائمشهر، محسوب می شود.

وی، برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(رحمت الله علیه) به همراه سخنرانی، قرائت قرآن و دعا و نصب بنر برای تبیین اهداف و زنده نگه داشتن یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج مسجد صاحب الزمان قائمشهر برشمرد.

قاسمی حاجی، گرامیداشت شهدای 7 تیر را از برنامه های آینده کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج مسجد صاحب الزمان قائمشهر اعلام کرد و یادآور شد: برپایی نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشکوه تمام، مورد عنایت ویژه نمازگزاران در این مکان پاک و مقدس است