معرفت به اهل بیت با گرامیداشت دهه کرامت افزایش می‌یابد
معرفت به اهل بيت با گراميداشت دهه کرامت افزايش مي‌يابد

معرفت به اهل بیت با گرامیداشت دهه کرامت افزایش می‌یابد

حجت الاسلام عاليشاه با تاکيد بر توجه ويژه به سيره حضرت امام رضا، گفت: گراميداشت دهه کرامت موجب افزايش معرفت و شناخت به اهل بيت عصمت و طهارت مي شود.
شناسه خبر : 12213 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران با تبریک و تهنیت پیشاپیش ولادت حضرت معصومه و امام رضا و دهه کرامت، گفت: ارتقای بینش مردم فهیم یکی از بازخوردها و نتایج گرامیداشت دهه کرامت است به ویژه که آحاد مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت، ارادت خاصی دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) مازندران اظهار کرد: گرامیداشت دهه کرامت موجب افزایش معرفت و شناخت نسبت به ائمه اطهار نظیر حضرت معصومه و حضرت امام رضا می شود.

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: فرهنگ و سیره حضرت رضا که امام رئوف بودند در دهه کرامت باید مورد توجه ویژه، قرار گیرد چرا که کمک به ایتام و نیازمندان یکی از خصوصیات آن امام همام بود.

وی با اشاره به اینکه کمک به ایتام و نیازمندان یکی از رسالت های مهم کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) است، ابراز کرد: با گرامیداشت و برگزاری برنامه های متعدد در دهه کرامت می توان به احیای فرهنگ دینی به ویژه اهل بیت و ثامن الحجج، نائل شد.

عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان مازندران به برگزاری برنامه های متعدد در کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) مازندران جهت گرامیداشت این دهه، اشاره کرد و یادآور شد: تمام برنامه ها و تجمع ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صورت گیرد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری در محلات که به عنوان نماینده کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) هستند و تمام خدمات را به نیازمندان محل ارائه می دهند، یکی از برنامه های این نهاد در دهه کرامت به شمار می آید.

وی، اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) مازندران، بازدید از خانواده تحت پوشش این نهاد، دیدار با نماینده آستان قدس رضوی در مازندران جهت تبادل نظر و تعامل، برگزاری نشست های فرهنگی، مسابقه مقاله نویسی با موضوع دهه کرامت، ارسال پیام های فرهنگی در فضای مجازی و اجرای جشن دهه کرامت برای کارکنان و مددجویان این نهاد را از جمله فعالیت های این نهاد در دهه کرامت سال جاری برشمرد.