کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگ می نشینند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگ مي نشينند

کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگ می نشینند

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگ مي نشينند و برنامه هاي مختلفي را جهت تبيين اهداف بنيانگذار فقه جعفري بين اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان، برگزار مي کنند.
شناسه خبر : 12069 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با نگاهی به تقویم، مناسبت های مختلف مذهبی و ملی را در آن، مشاهده می کنیم که هر یک از آنها برای خود، اهدافی را دنبال می کنند.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در مناسبت های مختلف، برنامه های مختلفی را در دستور کار خویش قرار می دهند.

 

1173 کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران از غربی ترین نقطه آن یعنی شهرستان رامسر تا شرقی ترین شهرستان استان یعنی گلوگاه در سوگ بنیانگذار فقه جعفری به عزاداری، دسته روی و سخنرانی جهت شناساندن شخصیت، سیره و سبک زندگی امام جعفر صادق می پردازند.

 

ویروس کرونا در عزم راسخ کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق، خللی وارد نکرده و با اجرای برنامه های مختلف نظیر برگزاری مسابقات و مداحی در فضای مجازی جهت تبیین اهداف بنیانگذار فقه جعفری بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، گوشه ای از ارادت خویش را به آن حضرت، نشان می دهند و یاد و نام آن امام همام را گرامی می دارند.

 

نصب پرچم عزا بر سر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سیاه پوش کردن داخل این مراکز، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به امام ششم شیعیان و ختم صلوات از برنامه های دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان به شمار می آیند.

 

رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری برنامه های حضوری کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالروز رییس مذهب تشیع و الگوی جامع برای جهان اسلام با نهضت علمی و مبارزه با جریانات انحرافی، مورد توجه این مراکز هستند.