مشاوره با محوریت سهام عدالت به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص قائمشهر
مشاوره با محوريت سهام عدالت به همت کانون فرهنگي هنري اخلاص قائمشهر

مشاوره با محوریت سهام عدالت به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص قائمشهر

مومني خنکدار از اجراي مشاوره جهت سهام عدالت به همت کانون فرهنگي هنري اخلاص مسجد اميرالمومنين قائمشهر خبر داد و گفت: به سوالات در صفحه https://www.instagram.com/abrshafagh، پاسخ داده مي شود.
شناسه خبر : 11657 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران: «علیرضا مومنی خنکدار»، گفت: کانون فرهنگی هنری اخلاص قائمشهر در بخش های مختلف، خدمات مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... را ارائه می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر اظهار کرد: مدتی است که درباره سهام عدالت، سوال هایی نظیر آزاد کردن سهام یا عدم آزادی آن، چگونگی آزاد کردن، بعد آزادی چه باید انجام داد در اذهان اقشار مختلف مردم، متبادر شده که این کانون پاسخگو به اینگونه از سوالات است.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان ابتدا سوالات خود را به صفحه اینستاگرام، https://www.instagram.com/abrshafagh  ارسال کنند که پس از آن به صورت لایو به سوالات، پاسخ داده می شود.

 

کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر که از سال 1384 تشکیل شده یکی از کانون های بسیار فعال به شمار می آید که علاوه بر مازندران، مجری برنامه ها و مسابقات کشوری است که انتخاب آن به عنوان یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر استان در طرح ملی «راهکار» با قرعه کشی، برگزار کننده مسابقه تفسیر جز 7 قرآن با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان و کانون شایسته تقدیر ویژه در استقرار نظام فهما از جمله افتخارات این کانون، محسوب می شوند.