یادواره شهدای المشیر قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم برگزار شد
يادواره شهداي المشير قائمشهر به همت کانون فرهنگي هنري امامزاده قاسم برگزار شد

یادواره شهدای المشیر قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم برگزار شد

شاکري گفت: يادواره شهداي روستاي المشير شهرستان قائمشهر به همت کانون فرهنگي هنري امامزاده قاسم مسجد مسلم بن عقيل اين شهرستان با توجه به شيوع ويروس کرونا در فضاي مجازي برگزار شد.
شناسه خبر : 11583 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان مازندران: «سجاد شاکری»، گفت: بیست و یکمین یادواره 16 تن از شهدای روستای المشیر شهرستان قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم مسجد مسلم بن عقیل این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم مسجد مسلم بن عقیل روستای المشیر قائمشهر اظهار کرد: سخنرانی، مداحی، تلاوت قرآن، ختم صلوات برای شادی روح وصال یافتگان به یار، خواندن وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدای المشیر از جمله برنامه های این یادواره به شمار می آیند.

 

شاکری، پخت و پخش یکهزار و 435 پرس غذا بین اهالی روستای المشیر و برگزاری مسابقه نقاشی بین گروه سنی 13-7 سال با موضوع امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدا را از فعالیت های دیگر این یادواره برشمرد.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم مسجد مسلم بن عقیل روستای المشیر قائمشهر در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی برگزار می کند که گرامیداشت قیام 15 خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور خانواده های معظم و معزز شهدا، احیای شب های قدر و برپایی نماز عید فطر به همت کانون، شورای اسلامی روستا، پایگاه بسیج و ... از فعالیت های دیگر این کانون محسوب می شوند.

 

کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم مسجد مسلم بن عقیل روستای المشیر قائمشهر که از سال 1391، تشکیل شده در مناسبت های مختلف به ویژه در روز تاسوعا، میزبان 80 هزار عاشق و ارادتمند اباعبدالله الحسین(علیه السلام) با برگزاری دسته روی و برنامه های ویژه ای است که مورد استقبال روستاهای اطراف و حتی شهرهای دیگر قرار می گیرد.