برگزیدگان مسابقه تفسیر کوتاه جزء 7 قرآن در فضای مجازی معرفی شدند
برگزيدگان مسابقه تفسير کوتاه جزء 7 قرآن در فضاي مجازي معرفي شدند

برگزیدگان مسابقه تفسیر کوتاه جزء 7 قرآن در فضای مجازی معرفی شدند

حجت الاسلام عليخاني گفت: نفرات برتر مسابقه تفسير کوتاه جزء 7 قرآن با حضورحجت الاسلام والمسلمين دکتر ارزاني در فضاي مجازي امروز به صورت زنده معرفي شدند.
شناسه خبر : 11384 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران؛ حجت الاسلام «محمود علیخانی»، در آیین اختتامیه مسابقه تفسیر جز 7 قرآن و اعلام نفرات برتر آزمون نهایی که امروز به صورت زنده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در فضای مجازی و شورای معاونین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، گفت: قرعه‌کشی معرفی نفرات برتر آزمون نهایی به صورت زنده از صفحه اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/abrshafagh ، انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران افزود: به هریک از نفرات برتر آزمون نهایی مسابقه تفسیر جز 7 قرآن به ارزش یک میلیون ریال و به  هر یک از کارشناسان فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و همچنین کانون های فرهنگی و هنری برتر شرکت کننده در این طرح، مبلغ دو میلیون ریال، جایزه اهدا شد.

 

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir با یکدیگر به رقابت پرداختند که این مسابقه، کار مشترک ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران و کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمؤمنین (علیه السلام) خیابان شهید محمد بلباسی از مدافعان حرم شهرستان قائمشهر بود.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: 24 هزار و 795 نفر در این مسابقه شرکت کردند که 9 هزار و 957 نفر از این تعداد به بخش خواهران اختصاص داشت و 14 هزار و 802 نفر دیگر از متسابقین از بخش برادران بودند.

 

وی ابراز کرد: استان اصفهان با 195 شرکت‌کننده، رتبه نخست را در تعداد مشارکت در این طرح داشت و استان های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در ردیف های بعدی قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری سالار شهیدان و هل اتی از استان اصفهان بیشترین مشارکت را داشتند، افزود:  794 نفر از استان‌های مختلف کشور در آزمون نهایی مسابقه تفسیر جز 7 قرآن، شرکت کردند.

 

وی ابراز کرد: سوالات مسابقه، روزانه از آیات جزء هفتم قرآن به همراه ارائه محتویات در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf از طریق سامانه بچه‌های مسجد منتشر می‌شد.

 

حمید عباسی از اصفهان، زینب سعیدی از اصفهان، زهرا میرعلی از اصفهان، سجاد بادپیما از کرمانشاه، زهرا خزایی از کرمانشاه، طاهره قادری از کرمان، مختار جلالی از کرمان، مرضیه آریامنش از خراسان شمالی، مریم خبیری از اصفهان، معصومه عالی پور از چهارمحال و بختیاری به عنوان نفرات برگزیده به قید قرعه کشی، انتخاب شدند.

 

ذبیح الله امیری از یزد، فاطمه خان زر از هرمزگان، فاطمه امیری از یزد، فاطمه محمدی زاده چه چکری از هرمزگان، فاطمه صادقی از چهارمحال و بختیاری، پنج کانون برتر در اجرای این مسابقه به قید قرعه کشی، معرفی شدند.