افزایش 5 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن/سنگ تمام کانون‌های فهما مازندران در عرصه فعالیت‌های قرآنی
افزايش 5 برابري شرکت‌کنندگان در مسابقه تفسير جزء 7 قرآن/سنگ تمام کانون‌هاي فهما مازندران در عرصه فعاليت‌هاي قرآني

افزایش 5 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن/سنگ تمام کانون‌های فهما مازندران در عرصه فعالیت‌های قرآنی

حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر ارزاني طي حضور مجازي در مراسم رونمايي از صفحه استان مازندران در پايگاه (فهما) و اختتاميه مسابقه جزء 7 قرآن، گفت: اين مسابقه، امسال به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان مازندران برگزار شد که با استقبال 5 برابري شرکت‌کنندگان نسبت به دوره‌هاي قبل مواجه شد.
شناسه خبر : 11382 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، در آیین اختتامیه مسابقه تفسیر جز 7 قرآن و اعلام نفرات برتر آزمون نهایی این مسابقه که امروز به صورت زنده در فضای مجازی، برگزار می شد، اظهار کرد: اینگونه از مسابقات، سال های سال در ستاد هماهنگی کانون های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام می شود.

 

 مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: در سال جاری برگزاری مسابقه تفسیر جز 7 قرآن به استان مازندران، واگذار شد که در مقایسه با دوره‌های قبل به ویژه سال گذشته با افزایش پنج برابری تعداد شرکت کنندگان، روبرو بودیم.

 

وی بیان کرد: کار فرهنگی و هنری، بحث و رویکرد اصلی در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با جاذبه هنری و همچنین هنر فن آوری، عجین شده است، در این راستا برگزاری مسابقه تفسیر جز 7 قرآن از این مزیت‌ها بهره مند بود.

 

حجت الاسلام و الملسلمین دکتر ارزانی گفت: بیش از 25 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور، فعالیت دارند که انتظار می رود تا با اطلاع رسانی بیشتر، تعداد شرکت کننده، افزایش بسیار بیشتری داشته باشد.  

همچنین در بخش دیگری از این برنامه مجازی، «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، از تلاش های برگزار کنندگان مسابقه تفسیر جز 7 قرآن، قددرانی کرد.