صفحه استان مازندران در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد
صفحه استان مازندران در پايگاه اطلاع‌رساني (فهما) رونمايي شد

صفحه استان مازندران در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد

حجت الاسلام عليخاني گفت: پايگاه اطلاع رساني «فهما» مازندران، امروز به صورت زنده و ارتباط با حجت الاسلام و المسلمين دکتر «ارزاني»، رييس ستاد هماهنگي کانون هاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور به نشاني mazandaran.fahma.org رونمايي شد.
شناسه خبر : 11377 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران؛ حجت الاسلام «محمود علیخانی» در آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» مازندران، گفت: پایگاه اطلاع رسانی «فهما» مازندران، امروز به صورت زنده و ارتباط با حجت الاسلام و المسلمین دکتر «ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به نشانی mazandaran.fahma.org رونمایی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران افزود:  آخرین اطلاعات و اخبار کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در این سایت، بارگذاری خواهد شد.

 

وی، رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» مازندران را اقدامی مناسب جهت تعامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کانون های فرهنگی هنری مساجد و آشنایی با برنامه ها جهت ارتقای همه جانبه فعالیت های این مراکز، عنوان کرد.

 

حجت الاسلام علیخانی، این پایگاه را بستری مناسب جهت ارتباط با نهادهای دیگر فرهنگی و مذهبی دانست.

 

همچنین «سید علی علوی» در این آیین رونمایی طی سخنانی گفت: رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» مازندران بسیار خوب و ارزشمند است که تاکنون، چنین فضایی وجود نداشت.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: اطلاع رسانی از این فضا بسیار خوب است چرا که اقشار مختلف مردم می توانند از فعالیت های متنوع کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در دیار علویان، بهره مند شوند.